zondag 4 januari 2009

2 maanden oud

Sinds gisteren is Vinz-Noah 2 maanden oud :-)





3 opmerkingen:

Sabrina zei

och wat een schattig bazeke en 't zijn heel mooie foto's, heel mooi voor aan de muur te komen ;-)

Anoniem zei

Dag Martine,

Ik kwam per toeval op je blog terecht en ik vroeg mij af of jij een thuisblijfmoeder bent.
Voor een nieuw VTM-programma ben ik namelijk op zoek naar vrouwen die jaren geleden een carrière hebben opgegeven om voor hun kinderen te zorgen. We zijn op zoek naar vrouwen die al een tijdje gestopt zijn met werken en wel eens benieuwd zijn naar hoe hun leven er zou hebben uitgezien mochten ze andere keuzes hebben gemaakt.
Heb je nog dromen die je zou willen waarmaken? Kriebelt het af en toe wel eens om een nieuwe uitdaging aan te gaan of wens je gewoon wat meer uitleg over het programma? Aarzel dan zeker niet om contact met mij op te nemen.

Alvast bedankt en hopelijk tot binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Kim Lenssen
Redactie Masmedia
kim.lenssen@masmedia.tv
03/218.20.25

Sus zei

Congrats, what a cute little boy you got :o)